If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте колеги искам мнения да си включа дневни светлини DRL към запалката.Ще има ли според вас някакъв проблем ,ако направя това свързване ?
Ето къде мисля да ги включа:
Няма да има проблем, но сложи бушонче, тя запалката си има ама е 20+А, а ти едва ли ще ползваш дебели кабели и при проблем ще ти изгори кабела вместо въпросния. 5-10А бушонче и гнездо за него ще ти свърши работа.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Без значение, сложи си бушонче 5А непосредствено след запалката, продават се гнезда за автобушони които струват по 2лв, не си струва риска. Аз моите ги вързах към габаритите, но при мен беше лесно защото са във фаровете.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Ето го моя вариант на дневни светлини. Засега няма ядове със заптиетата.
Attached Files
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
e ще е хубаво и от зад да свети нещо, а не да си помислят другите че е паркирал или угаснал....
Какъв е смисъла да ти светят задните габарити през деня?А какъв е въобще смисъла да се кара нон стоп на фарове в градски условия през летния сезон.
В Гърция ако караш през деня на фарове подлежиш на глоба.
Какъв е смисъла да ти светят задните габарити през деня?А какъв е въобще смисъла да се кара нон стоп на фарове в градски условия през летния сезон.
В Гърция ако караш през деня на фарове подлежиш на глоба.
Смисъла е, че шурея на 5-тия братовчед на жена му на тоя дето е предложил тоя проектозакон е официален представител/дистрибутор на OSRAM. Примерно.
смисъла отдавна спрях да го търся в тая държава, но предпочитам всички да се движат по 1 начин от колкото 10 процента да карат я без фарове я без стопове и точно по тоя начин да са предпоставка за птп.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
59. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) "Дневни светлини" са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му.
5.2. Съдържание на маркировката за одобряване:
Маркировката за одобряване трябва да се състои от:
5.2.1. международна маркировка за одобряване, която включва:
5.2.1.1. Кръг, ограждащ буквата "Е", следвана от отличителния номер на страната, която дава одобряване;
5.2.1.2. номер на одобряване;
5.2.2. Допълнителен символ "RL"
5.2.3. Двете цифри от номера за одобряване, които показва серията поправки, които са в сила, в момента на издаване на одобряването, се поставят близко до горния допълнителен символ.
Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм. Светлината не трябва да е на по малко от 40 мм от мигача.
Comment